WEKO3
アイテム
Implications of EFL Critical Pedagogy : Theory, Practice and Possibility
https://keiwa.repo.nii.ac.jp/records/724
https://keiwa.repo.nii.ac.jp/records/72435d1186b-f110-485d-8e68-e6f58eac9ae0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2012-12-11 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Implications of EFL Critical Pedagogy : Theory, Practice and Possibility | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Ooiwa-Yoshizawa, Ayako
× Ooiwa-Yoshizawa, Ayako |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 1730 | |||||
識別子Scheme | CiNii ID | |||||
識別子URI | http://ci.nii.ac.jp/nrid/9000409876337 | |||||
識別子 | 9000409876337 | |||||
姓名 | 大岩, 彩子 | |||||
言語 | ja | |||||
姓名 | OOIWA, Ayako | |||||
言語 | en | |||||
姓 | 大岩 | |||||
言語 | ja | |||||
姓 | OOIWA | |||||
言語 | en | |||||
名 | 彩子 | |||||
言語 | ja | |||||
名 | Ayako | |||||
言語 | en | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This paper offers a historical background of how critical pedagogy has emerged, and how it has been adopted to the field of language education. The author then provides support for Crooks’ (2010) argument that more practical examples of critical pedagogical EFL literature need to be reported. The paper also gives practical applications of this theory. | |||||
書誌情報 |
敬和学園大学研究紀要 巻 21, p. 21-29, 発行日 2012-02-29 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0917-8511 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10379813 | |||||
論文ID(NAID) | ||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||
識別子タイプ | NAID | |||||
関連識別子 | 120006874325 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 敬和学園大学人文学部 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |