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The continuing boom in the Russian economy and the changes in the Russian market entry modes and export channel strategies of Japanese companies (part 2)
https://keiwa.repo.nii.ac.jp/records/464
https://keiwa.repo.nii.ac.jp/records/464ded1bcdf-f4c3-4be3-8822-d107f4e577e9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2011-02-21 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | The continuing boom in the Russian economy and the changes in the Russian market entry modes and export channel strategies of Japanese companies (part 2) | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
Tomiyama, Eiko
× Tomiyama, Eiko
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著者別名 | ||||||||||
姓名 | 富山, 栄子 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
姓 | 富山 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
名 | 栄子 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | Similarities and differences between the cases in terms of export channel structure patterns were listed, with cases being categorized into groups based on these. Following the analysis of 11 major Japanese companies, their export marketing channel strategies for the Russian market can be typified as follows. | |||||||||
書誌情報 |
敬和学園大学研究紀要 en : Bulletin of Keiwa College 号 16, p. 101-111, 発行日 2007-02 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 09178511 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AN10379813 | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
論文ID(NAID) | ||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||
識別子タイプ | NAID | |||||||||
関連識別子 | 110006392769 | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 敬和学園大学 |